karneval

Fra både et besøgs- og SEO-synspunkt, vil du kun linke til blogindlæg, der er af højeste kvalitet. Et af problemerne med blog karnevaler i fortiden er, at alle og enhver, der ønskede at deltage, kunne føre til lange stillinger med middelmådigt indhold i bedste fald.

Dine retningslinjer for karnevalet skal svare til den kvalitet, du har angivet til din egen side. Det må ikke være genert ved at bede om indlæg, der er mindst 1.000 ord (eller hvad der er standard i din niche), der omfatter mindst ét ​​billede, og det omfatter standardformateringselementer, f.eks. Overskrifter og fed tekst når app

Dine retningslinjer bør afslutte med en bestemt frist for indsendelser og hvordan indsendelser skal sendes. Du kan bruge din e-mail-adresse eller kontaktformular, eller du kan bruge en gratis Google Dokumenter-formular, der vil sætte svar i et regneark for lettere styring.

På denne måde kan du i stedet for at åbne e-mail efter e-mail bare åbne et regneark hver gang du kører et blog-karneval.

Fremme din blog karneval

Når du har defineret din plan, emne eller tema, retningslinjer og indsendelsespolitik, er du klar til at offentliggøre dit indlæg og fremme dit blog-karneval. Her er nogle måder at sikre, at du får ordet ud og få flest mulige deltagere!

Lav en liste for hvem der skal inviteres til dit karneval

Hvis du allerede har en e-mail liste, eller når du bygger din blog-karneval specifikke e-mail liste, skal du e-maile alle på det, når blogkarnevalet annonceres. Derefter minde din e-mail liste en uge før indsendelsesfristen.

Nå ud til specifikke bloggere om dit blogkarneval gennem deres kontaktformular eller e-mailadresse.

Annoncer dit blogkarneval på dine sociale medier profiler. Sørg for at knytte dine meddelelser til toppen af ​​din Twitter-profil og Facebook-side, indtil indsendelsesfristen.

Hvis du tilhører grupper eller fora, hvor folk kan lave selvfremmende annoncer, annoncerer du din blogkarneval i disse grupper og fora.

Når indleveringsfristen ankommer, skal du gennemgå og kompilere alle de blogindlæg, du modtager, og opdater derefter din blog-karnevalside. Når din side er opdateret, skal du promovere den igen for at lade folk vide, at de kan komme til at se posterne og tilmelde sig for at få besked om det næste blogkarneval.

ar det en succes? Bestem det.

Hvordan vil du vide, at din blog-karneval er en succes? Det vil starte med antallet af gode indlæg, du får. I starten kan det kun være et par stykker. Men da du fortsætter med at køre blogkarnivaler, skal tallet stige. Selvom du kun får fem hver gang, er der stadig fem blogs, der sender trafik tilbage til dig. Plus, det er fem gode stykker af indhold, du får at dele med dit publikum. Begge vil svare til en sejr!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *